Merv2111 bizim daha Alânurumuza kavusmaya 2 ay 15 günümüz var yani 75 gün 29+2 olduk cicegimle 28 haftalikken gelmeye niyetlenir gibi oldu sonra vazgecti kizim benim 😂 saglikli bir sekilde vaktinde dogsun tek dilegim bu 28 hafta dogmasi icin cok cok erken bir hafta zaten kuvezde kalsin hic istemiyorum ona doya doya sarilmak opmek istiyorum cok merak ediyorum nasil birsey oldugunu profilimde 4 boyutlu ultrasonuda var ama dogdugunda cocuklar o ultrasondaki halinden cok farkli oluyorlar yine bile en azindan cevremdekilerin oyleydi cok merak ediyorum cicegimi gercekten ona kavusmak icin cok sabirsizlaniyorum gun sayiyorum 🥰