Zeynepbayav Ben Asil koymayi düşünüyorum ama isimlerin karakterin üzerindeki etkilerine inanıyorum. Mesela poyraz isimli çocuklar gördüğüm kadarıyla hep yaramaz oluyor 😅 Asil hiç cevremde yok merak ettim acaba fikri olan var mı
Zeytop Zeynepbayav asil+ ikinci bir isimle kullanan bir tanıdığım var ama daha 1 buçuk yaşında karakter olarak bişey diyemeyeceğim o yüzden ama akıllı yaramaz diil çatık kaşlı olsada bi o kadarda sempatik ve güler yüzlü 😂
Arenn1 Zeynepbayav oğlumun adı asil 4 yaşına girecek.Cok zeki akıllı masallah bebekken yormadi ama şimdi bı tık yoruyor 😀
Blackatlas Güzel isim ama çok iddas lı geliyor bana. Ne bileyim görgüsüzlükmüş gibi falan geliyor yanlış anlamayın sizin icin söylemiyorum da. Ben asilim diye ortalıkta dolasmak gibi😂
Zeynepbayav Blackatlas 😅😅😅😅😅 yani söylemesi felan çok güzel bence. Buna benzer çok isim var ama mesela yiğit ismi gibi
Zeynepbayav Zeytop eşim de yanına aslan ismini istiyor. Asil aslan. bende Asil Zeyd olsun istiyorum bakalım
Zeytop Zeynepbayav Zeyd ismi bu sene zirve isimlerden yani çok tercih ediliyor ama bana sıcak gelmiyor bir türlü 🤷🏻 ama aslan ismi hem tanıdığım insanlar çok yönlü ve becerikli hemde isim analizlerinde olumlu ve güzel şeyler duyuyorum. Bizde 30.haftadayiz henüz kesinlestiremedik ben Tuna ismine çok yakınım 💚