Eğer sağlık ocagında yaptırdıysanız tahlili yanlış cıkma ihtimali yüksek oluyo lökositte eğer hastanede yaptırdıysanız bilemem ama şikayetiniz yoksa doktorunuz antibiyotik başlayacagını sanmıyorum bol bol su için ama saglık ocagında yaptırdıysanız mutlaka bi hastanede tekrardab verin tahlil