_ruzgarege Normal doğumdan kaç gün sonra kontrole gitmem gerekiyor dikişlerim falan var devletteki kimse bana şu gün gel şunu yap falan demedi direk çıkışımı verip gönderdiler ertesi gün
Dilan_55 _ruzgarege 4 yıl önce normal doğum yapmıştım çok olmasa da benimde 2 3 dikisim vardı benide kontrole çağıran olmamıştı 40 çıkınca gel demişlerdi