1 gün aramız var bende 34+0 rahimde ağrı batma acıma gibi şikayetler bende de var yaklaşık 30.haftamdan beridir, yatakta sağa sola dönerken resmen acı çekiyorum pijama vs giyeceğim zaman ayağımı kaldırmamla vajinama ağrı saplanması bir oluyor kasılıyor çok fena.. bazen yürürken veya fazla ayakta kaldığım bir gün olduysa karnım taş gibi oluyor kasılıyor bebek biyerde toplanıyor canım yanıyor.. artık bu haftadan sonra anladım ki ev işi mev işi o bu şu biraz salmam gerekecek çünkü her an her şey olabilir gibi geliyor bana korkuyorum bol bol yatıp dinlenmeye çalışacağım size de tavsiye ederim çünkü bu aralar çevremde hep erken doğum yapanlar oldu etkilendim onlardan açıkçası daha 3 gün önce yakın arkadaşım suyu geldiği için 37.haftasında doğum yaptı normalde şubatın 5inde idi doğumu ama 🤷🏻♀️ tedbir bizden takdir allahtan