Hndav Kızlar daha erken benmki 24 haftalığım ama şimdiden korkuyorum bi yanım normal diyo bi yanım sezeryan çok kararsızım okadar sancı çekipte sezeryan bide olursam 🫠 sizce siz ne düşünüyorsunuz
tugcesakzci Hndav zorunda olmasam asla sezaryrn tercih etmezdim şahsen ben. Normal doğumdan yanayım. Nasıl rahat hissedeceksen, doktorunuz sağlığınız hakkınds neyi uygun görecekse onu tercih edin derim ben
DdurununAnnesi34 Hndav bence kendinizi ikisinden hazırlayıp hayırlısı neyse o olsun diye dua edin Doğumum başladı yatışım oldu kendi sancımı çektim yetersiz geldi suni sancı verildi dayanamadım epidural vurun dedim saatlerce pilates topunda zıpladık yürüdük 5 buçuk santim açıklığım vardı güzel gidiyordu doktorum acil sezeyan riske atamayız dedi ki doktorum normal doğumcuydu yani Kızımın kalbi 3 kere yavaşladı birde kakasını yapmıştı zaten riske atamadık ve onca şeyden sonra ben büyük bir şok ve korkuyla sezeryan olmak zorunda kaldım çok şükür kızımdada hiç birley yoktu öyle gelmek istedi ve öyle oldu hayırlısı buymuş önemli olan senin ve çocuğunun sağlığı Allah’a dua et ve bekle en hayırlısını en güzelini verecektir He sezeryanda korkacak bir şey yok epidural olduğum için kızımın çıktığını bile hissettim karnımdan ve hemen koynuma verdiler çok güzeldi sonrasında evde gayet yürüdüm ağrılarım çok olmadı ve geçti bitti 🥰🥰🥰🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Narin9 Hndav herkesin farklı oluyor kimin normal doğumu çok kolay kimin zor geçiyor aynı şekilde sezaryende öyle kimi hemen kalkıyor ayağa kimin toparlaması günler sürüyor yaşamadan bilemiyor insan maalesef ne olursa olsun kolay doğum olsun herkes için inşallah
Aynur_41 tugcesakzci normal doğumunda zorlukları var mesela dıkıs kesi atılıyo kesi olmasa çok iyi afedersiniz doğum anınızda zorlamadan basur oluyorsun oturamıyorsun hem dıkış hem hemorotten dolayı inanın normalinde kendınce zorluğu var
Kerimedemir kahvesever__ haftaları nasıldı ilk kızım 41 haftada 17 saat de suni sancıyla oldu şimdiki erkrk 32. Haftamdayim ne yasicam çok merak ediyorum 🥰
tugcesakzci Hndav bence en güzeli 🙏 ben de çok istedim olmadı. İçin hangisinde rahat edecekse onu seç canım
Minigiim-vebenn52 Normal sancıları çekip sezeryan oldum ama sezeryan da zor değilmiş öyle diyim bende sezeryandan korkuyordum ama korkulacak bişi yokmuş ama tabi ki önceliğin normal doğum olsun sezeryanı ben şu yüzden istemiyordum her çocukta kesileceksin tekrar ama napalım yavrular sağlıklı olsun yeter
Glcn2024 İlki zorunlu sezaryen olmasaydı normal istiyordum nasip olmadı yani eğer zorunlu bir sezaryen durumu olmazsa kesinlikle normal doğum tercih etmelisin
Slc Cgdmustn iki gün mü 😔20 gün sadce iki büklüm durdum yürüyemedim 8 gün kabızdm basur oldum yapıştırma dikiş açılmış sanrm misina ipi gibi ara ara elime geliyor su an 48 günlük ve hala ağrı acı içindeyim
Tugcekivrak Hndav Onu bebek belirliyor bence bende normal doğum çok istedim 9 da yatışım yapıldı suni sancı verildi 7 santime kadar açılmam oldu sonra durdu açılma olsa da bebek kanala girmemiş zaten hiç bir şekilde normal olmazdı saat 16.00 da sezeryana alındım bence korkma ben iyi kş Sezeryan olmuşum ya dedim 3. Gün ayaktaydım sonrası sıkıntı diyorlar ama hiç öyle birşey yok. Ben Sezeryan olmak istemiyorum diye ağlamıştım keşke ağlamasaydım çok da rahat oldu 🥰 hayırlısı neyse o olsun senin için 🌸
Kerimedemir Tugcekivrak benimde 7 cm de doğum oldu ama bebek Kanaldaydi şansıma kesik vardı bide maalesef
MomsE Hndav anne, bebek ve doktorunuz en doğrusuna karar verir. Önceliğiniz normal olabilir, sancı çekersiniz işler ters gider sezaryen olursunuz veya her şey yolunda gider vajinal doğum gerçekleştirirsiniz. Günün sonunda her halükarda annesiniz 🌸
Civciv_annesi Hndav bende oleydim hatta hamileliğimden öncede normalden korkardım eski Türk filmlerinde kadin yok kanamadan oldu piskolojisi falan vardı hep kafamda ama şuan 39 a girdim açıkçası normal gelirse normal gelsin sezeryan olan memnun olan da var sezeryan olup mahfolanda normaldede öyle belki ama çok çabuk ayaklaniyorlar yani korkma strese girme normal gelirse normal yaparim olmazssa sezeryan olur de hep kendine ben öle yapıyorum bebek içinde senin içinde hayırlısı neyse o olsun canim