Meraba kızlar 22+3 haftalık hamileyim sabahtan beri sümüksü afedersin hafif kanlı akıntı geliyo bebeğim hareket ediyo ama ben çok korkuyorum bitanede kızım var hastaneye şimdi gitmelimiyim sizce yoksa beklesemmi yada bu akıntı normal mi bilmiyorum çok tedirgin oldum