Anneler bana dua edin. Oğlum dayanamadı gelmek istedi. İkinci gebeliğim kızımla arasında 3.5 yaş var. Şuan tam 37. Haftadayız. Biz normalde bursa da yaşıyoruz ama dr umuz kütahyadaydı. Bugun bi nst çektirelim dedik eğitim araştırma hastanesine gittik nst çekildi dediler kasılmalar var sancı var seni yatıralım. Bizde kabul etmedik hemen kütahyaya geldik. Dr umuz baktı tedavi uyguladı ama nst de yine sancı çıktı ben hiç bişi hissetmedim sancıya dair sadece bebek toplanıp tekrar açılıyordu. Brazda bel ağrısı vardı o kadar. Dr um yarın sabah sezeryana alacağız dedi diğer doğumumda sezeryandı. Bi tuhafım ya. Darıısı vakitlice sizin başınıza gelsin. Çocuk isteyipte olmayanlarada rabbim nasip etsin inşallah. Duanıza talibim 😌🤲🏼