Glcn2024 bende de hemoroid vardı doğum için hastaneye gittim doktorum alttan muayene yaptı doğum yapabilir miyim diye hemoroidimi gördü oooo dedi sen bu halde doğum yapsan parcalanirsin hemoroidin seni mahf eder demişti eee birde bebek de inmmemisti yukardaydi suni sancı versek bir ihtimal sancı gelir dogurursun olmadı mecburen seni sezeryana alacaz yine sen bilirsin dedi bende suni sancı yiyip doguramamaktansa sezeryan olurum daha iyi dedim ve kabul ettim