Benim gibi olan varmı dayanmiyorum 14.5 rahmim sanciyor ağırlar giriyor benim gibi olan varmı
Szsz kuzum rahmin giderek büyüyor bu yüzdendir
Szsz rahim büyümesindendir 🙏
Szsz benimde öyleydi canım geçer merak etme dönem dönem oluyodu bebekte büyüyor annesi🤗
Haticeburak06 çok teşkür ederim
Teşkür ederim çok sağol cnm
34busra peki bu haftalarda idrar torbasında baskı olur mu
nnurergun_1103 olur sık sık gece sürekli tuvaletim geliyor çok sıkıştırıyor