EzelUnal18 Kızlar bezlerde indirim var ben prima 1 numara ve 2 numara aldım piyasaya göre gayet uygun şuan fiyatlar kaçırmadan alın derim
Polo Ayazayaz her hafta her ay sürekli kuruş kuruş zamlanıyor. 43 kuruşa aldgm bez oldu 55 kurus ki indirimde olan, normal fiyatları 70 e cıktı. Ben kar zarar ettiğimi tane hesabı yaparak anlıorm. Dolayısıyla al. Şimdiden al
Braalayan Ayazayaz bence daha erken şubat ayında da ebebek büyük indirimler yapıyor onu değerlendiririsnz