mervemurat16 geçmiş olsun hayırlı sağlıklı olsun inşallah canim 🥰
Bende sen gibiydim korkuyordumpanik yapiyordum aynısını yaşadım 😍 3. Gün evimde her işimi kendim gördüm ağrı acı mutlaka oluyor o da normal yani hepimiz biliyoruz 😍 şuan 17 günlük olduk bile 💃🏻🥰