Edus35 valla ben ikinci trimesterden beri uyuyamıyorum düzgünce. Şimdi 31 olduk. Geçen hafta ağır hasta oldum antibiyotik kullanıyorum. Ondan beri çok güzel uyuyorum şükür 😂😂 inşallah bozulmaz. Ama sağa sola dönme falan zor tabi rahat değil eskisi kadar da en azından uykuya dalıyorum 🥲