umrumdadegil Aslında azıcık can yakıyor evet, ben 39 hafta 6 günlükken doktorum yapmıştı. Düzensizdi sancım, yaptığı zaman anlık canım yandı ama sonrasında herşey çok hızlı gelişti 5 saat sonra oğlum kucağımdaydı (tabi fitil desteği de oldu) 🥲 normalde açıklığa bakıyor gibi düşünün ama parmağıyla dairesel bir hareket yapıp sıyırıyor, böylece bebeğin kesesinin küçük bir kısmı rahim ağzından ayrılıyor