Ayseeegull Pazartesi 40+5 oluyorum büyük ihtimalle salı yada çarşamba doğum başlatılacak ve annesinin çarşamba günü doğum günü. Ya aramızda 1 gün olcak yada aynı gün ayyyyyy😍
Adenala Ayseeegull Benim de hamileliğimi öğrendiğim gün doğum günümdü Rabbimin en güzel hediyesiydi 🌸🌸
Ayseeegull Sadelim Ay bizim evlilik yıldönümümüz de doğum günümden 1 gün sonra Hatta 31 ocak doğum günüm 2 şubat eşimin doğum günü ve biz o gün evlendik şimdi oğlum 30 ocakta gelcek gibi. Biz resmen sıralı aileyiz tek günle kapatmışız bütün olayları 🤣🤣🤣🤣🤣