Donthappymom
Canim arkadasimin ignesiz oldu ama doktor yumurtan buyumemis bu ay igne yapmiyalim dedi kendiliginden oldu yani igne vurulursan soyle bi dezavantajin oluyor ne zaman catliyacagi belli oluyor ona gore iliskini duzenli bikac gun surduruyorsun ve igneden hemen 14 gun sonrada olup olmadigini bi test ile ogrenebiliyorsun igne zaten cok basit bisey kendin bile eczaneden alip gobekden yapabilirsin ben hep acilde para verip vurdurdum ama hamileligimde kanamam oldu doktorum dusmesin die igne vermisti sonra evde gobekden mecbur ignemi kendim yapmistim catlatma igneside oyle minicik ucu var hic hissetmiyorsun bile gobekden vuruluyor