Yarennasal valla okadad iyi anliyorumki seni ben bi yandanda tup bebek icin evrak toparliyordum gitmedigim hastane gitmedigim doktor kalmadi ozelede gittim devletede gittim arastirma hastanesinede gittim univerrsitelere gittim ama malesef sonuc husran en son ozelde iste arkadasimin tavsiyesi ile dedigim gibi femara denedim ve hamile kaldim hic zor bisey deil aset duzensiz olunca iste bilinmiyor bu ilacda zaten onun icin var gibi dusun ne oluyor gunler belli oluyor mesela yumurtanin ne zaman catladigini biliyorsun ne zaman iliski yasaman gerektigini biliyorsun igneeni vurulduktan itibaren 14. Gun ya adet oluyorsun yasa gebe kaliyorsun canim ben 14. Gun hamile oldugumu ogrendim kaset silik cikti betam 14 .37 cikti sonra devamli verdim ve yukseldi ben adetin 2. Gunu sabah aksam bes gun femara ictim iki gun bekledim yumurtam olgunlassin die kontrole gittim doktor tamam olmus igneni al gobekden vurul ertesi gun gece iliski olsun dedi ben o gun dahil bes gun iliski yasadim ve popomun altina yastik koydum birdahada hic yataktan kalkmadim sabaha kadar yatakta durdum uyudum yani iste simdi hamileyim allaha sukur sende denemelisin