-Mervemom Arkadaşlar hepinize hayırlı akşamlar. Ben bugün spiral taktırdım fakat yürürken batık hissediyorum biraz. Bu normal mi, daha sonra geçiyor mu, ya da bir şey ml yanlış yapıldı? Yorumlarınızla yardımcı olur musunuz lütfen.. 🙏🏽🙏🏽
Hopefulmom -Mervemom iyi akşamlar batma hissi olunca gel demişti doktorum eğer sürekli oluyorsa sabah görünün doktora içiniz rahat olsun
gamzosgamzos -Mervemom batma hissi normal değil benim o şekilde batmalarım olmuştu ve spiralim kaymıştı