Hanımlar merhaba Bugün doktor kontrolüne gittim 38+2yim çatı muayenesi yapıldı ve Hiç açılmam yok Bundan sonra da açılmaz beklemeye gerek yol dedi doktorum mecbur sezeryan olacak. 30 Ocak Salı Gününe kararlaştırdık. Bilgi verir misiniz nasıl gitmeliyim, neleri unutmamalıyım?