Papatsym 31+1hamileyim bebek sanki çoğunlukla sağ göğüs altıma baskı yapıyor ve nefessiz bırakıyor çok rahatsoz oluyorum. Benim gibi sıkıntısı olan arkadaşlar ne gibi öneri susarsınız?
1bebe1meow Papatsym ben daha çok başındayım daha böyle bişey yaşamadım ama benim ablam çok yaşadı uyku bile uyuyamıyordu aylarca mücadele verdi sade soda içince çok rahatlıyordu nefes aldığını hissediyordu belki yardımcı olur deneyebilirsiniz
Edus35 Papatsym 30+5 hep yaşıyorum dualarla kendimi ayakta tutuyorum motive ediyorum zorlanıyorum çok bu durumdan çok etkiliyor insanı ya