iremkayaaaa Gizemakayy daha öğrenemedim cumartesi günü gidicem insallah :) hareketlerini hissettiniz mi
iremkayaaaa Gizemakayy kasık bölgemde kuş gibi böyle bisey geçiyor hafif hafif ben biraz zayıfım belki o yüzden hissediyorum bilemiyorum doktor çok normal 16.haftadan sonra hissedersin demişti gerçekten de hissettim :) yarın da insallah cinsiyeti görürüm