24fatma benim geldi canım hemde 1 defa muayneye gitmiştim hastaneye girer girmez sordular doktorun kim die söyledim aradınız mi dedi yok dedim aradılar onun talimaylariyla bana işlem yaptılar eğer doğum başlarsa gelicek dendi 31 haftalık nöbetçi doktor yatış verdi ertesi gün doktor hastanede olmamasına rağmen sabah 7 de akşam 4 ye beni görmeye geldi sancılar durmayincada 23:30 da geldi sezeryana aldı Allah ondan razı olsun ve kime sorduysam başka doktorlarından gece doguma geldiği söylendi