Obsesifk Kuzenimin ilk kızına 25mkasım demişler 9 ekimde doğurmuş böyle olan var mı? kızlar erken mi geliyor?
Sonay Obsesifk yok be güzelim o biraz sans meselesi benim görümcem kızına hamileydi 40 haftalık sezaryen oldu bi tanıdığım da oyle oldu sanmıyorum o batıl inanç ☺ Ilk gebeliğin mi ?
FatihZehraYlmaz Oyle brsey olduguna inanmıyorum ben tamamen kocakarı uydurması bence 🤓😎 erkek bebegede gec gelir derler arkdsm erkek bebege hamileydi ocak 29 dediler ocak 3 te geldi oglusu 👼🏻
Mine-9 FatihZehraYlmaz kız alakası yok bizimki erkek olmasına rağmen yapıyo bazen popoyu bi dönüyor ne yüzünü görebiliyoruz nede vicudunu erkeklerde naz yapabiliyomuş 😂
FatihZehraYlmaz Kelebek29 😂😊 ay nasıl sabrettinizzzzz 😂 tabi sabretmeyip napcanda bende cok gec gelmesin diye dua ediyorum sonra inadıma 42 de gelir benimki kesin diyordumki sizin yorumunuz tuz biber oldu 😂😂 Allahım 42 ye dayanamam 😄😃😀
lkayRazgatLolu Arkdşm 41 de doğurdu kızını. Şu hamileliğim boyunca ne söylendiyse hepsinin yalan olduğunu anladım 😂
Kubra18 CansuCeylangil acilmm we sancim oldu canm 2 qun hastanede durdurmaya calistilar en sonda suyum bosaldi acil sezryna alindim oqlum makattan qeliyordu
8278 Degisiyo canim benimde kizdi arkadasiminkide kizdi ,ben 38+5de dogurdum 1 hafta erkenn,o 40 da dogurmadi 2 hafta daha beklettiler . 42 de aldilar mecbur. Ingiltere)Degisken saniyorum herkesinki
Sonay Obsesifk ondan her duyduğuna inanma 😊 o ne zamN gelecegini bilir benim oğlumda iki gun sabretmedi yani nolcak şimdi 😂 takılma bunlara Kızın olacaktı sanırım ben oyle Hatırlıyorum seni. Kızlar da sadece aşağıda olur diye duydum bende Öyleyim ama bu forumda oyle seyler duydum ki daha hiç bişeye inanmaz oldum 😊
Obsesifk Sonay doğrudur kuzenim dedi bende merak ettim ilk defa duyuyorum sağlıkla doğduktan sonra çok kafaya takan biri değilim 38de gelmiş 40da gelmiş 🙂
Sonay Obsesifk aynen cnm oyle boşver takma bunları takarsan Geçmez bu hamilelikkk 😂 ya ben neydim ikinci sezaryen olcam fıtık var korkuyom belden istiyorum ya fıtığa denk gelirse diye her yerim ağrıyor nerdeyse doğurcak gibiyim ikinci gebeliğim ha desen ki ilk gibiyim oyuzden guzel Şeyler düşünmeye çalışıyorum sende oyle yap keyfine bak ☺