Detaylı ultrasyonda banada sag begıncık gelısmıs sol beyıncıgınde yarısı gelısmıs denıldı gebelık sonlandıralım dediler cok zor bı durum tabıkı sonlandırmıcam ama aglamakla geçiyor günlerim kımısıde dıyo banada aynı seyı dedıler sağlıklı doğdu dıye varmı aynı sorunu yasayanlar 😔😢