Canım bnm 12 gün olcak yenı ayaklandım bnde öle dsunuyodım çok fazla Ağrımsın zaman vardı Bir de ilk sezeryanım fazla bilgim yok yürüyüş gerçekten hareket etmez sürekli yatarsan iyileşemezsin geç iyileşirsin Zaman geçtikçe zaten ayaklanıyorsun basabiliyorsun rahat çok geçmiş olsun