Ben kızıma ilk doğduğun da anne yanı aldım 5 aya kadar yanımdaydı mobilya olarak ta montesseri yatak yaptırdım 5 ayı bitmesinde kendi yatağına aldım alarm kurup odasına gidip emziriyordum ve hiç sorun yaratmadı suan 3 yaşında hiç yanıma bile gelmez kaç yıldır kendi odasın da yani park beşik sonra normal yatak gibi masraf yapmadım uyguna bir anne yanı alıp sonra yatağa geçirdim zaten yanları korumalı oluyor alcak bi yatak düşme riski de olmuyor kullanışlı 15-16 yaşına kadar yatabilecek bir model