Kızlar bugün kontrolüm vardı erken doğum riskim var bebeğim 30 haftalıkken baş aşağı dönmüştü progestan kullanıyorum fitil olarak ve her hafta kontrolüm var alttan da bakıyor doktor. Bugün yine baktı o ana kadar bir şey yoktu sonrasında bacak aramda adel ağrısı gibi bir ağrı girdi şuan hala daha devam ediyor yürürken veya bacağımı kaldırırken bi hassasiyet var gibi bi ağrı hissediyorum bu durumu yaşayan var mı