Mommy15 valla öyle birde sag gogus altı agrisi çok oluyor batıyor resmen neyin nesi anlamadım doktora da gittim nst baktılar radyoloji baktı organlarima filan bisey çıkmadı şükür. Doktorum da rahim yukarı çıktıkça baskı yapar onun agrisi hatta ilerleyen süreçte nefessiz oksijensiz kaldığını bile hissettircek agri olabilir bunlar normal dedi ama insan ilk olunca tedirgin oluyor işte hayırlısıyla Bi atlatalım inşallah. Bacak ağrın tek tarafli mi canim benim mesela sag iç bacak yani kasık agrisi gibi ama cati agrisi mi acaba cati agrisi nasıl olur iki tarafli mi olur onuda bilmiyorum ki