2 gün önce düştü bizim göbüş ve ciddi ciddi fark varmış kızlar bir rahatladım ki sormayın 🙈 mide yanmaları geçti, gece rahat uyudum ve rahat nefes alıyorum. Tabi penguen yürüyüşüne geçiş ve can acıtan hareketler hariç 🙈 son haftaları olanlar sizde durumlar nasıl? Benim son günlerim birkaç gün sonra sezaryan olucam ve Behlül kaçar, 3. Bebişim sanırım bir daha buralarda olmayacağım bu da son postum olsun hepiniz sağlıkla hayırlısıyla kucağınıza alırsınız bebişleri inşAllah🥲