Mk1306 Merhaba arkadaşlar özelde tüp bebek tedavisi ile hamile kalıp sonrasında devlet hastanesine geçip sıkıntı yaşayan oldumu? Cliniğime devam edip etmeme konusunda çok kararsızım da