Ben 5 ay önce düşük sebebi ile kürtaj olmak zorunda kaldım ama henüz hala tekrar bı hamilelik durumu yaşayamıyorum tutmuyor sizce neden olabilir , hep hayal kırıklığına uğruyorum tekrar hamile olamam diye de korkuyorum hep bir stres var üzerimde neden tekrar olmuyor diye bu durumu yaşayanlar var mı teselli olmak istiyorum erken mıdır yoksa başka bir sebebi olabilir mi diye düşünmüyor degilim