Bugün ikili tarama testim vardı doktor bir yere odaklandı baktı baktı baya kanaman varmı dedi hayır dedim uzaklaştı tekrar baktı benim o sırada tüm moral çöp… sonrasında bir şey yazdırdı o baktığı yerden çıktı başka yerlere baktı sonra tekrar geldi tekrar detaylı baktı yazdırdığını sildirdi vazgeçtik ondan dedi kan verdim öğlen 3 de daha sonuç da çıkmadı enabızda yarın sonuçlar için doktora gidicem ultrasondaki kağıtta her cümle normalle bitiyordu. Yani ne ki bu şimdi? Çevreme bir şey söylemedim
Kimseye söylemicektim herkes kendi bildiğinden ekleyince istemsiz geriliyorum söyleyenede ayrı sinir oluyorum yinede burda tanımadıklarım daha normal yaklaşım geliyo ne düşünüyosunuz😏