Hanımlar 20+5 haftalık hamileyim bebeğimin hareketlerini hissetmeye başladım, zaten cok az hissediyodum arada bir ama bu 2 gündür hissetmedim denecek kadar az 3,4 saattirde hiç hissetmiyorum normal mi 🥺🥺🥺 normal de genelde akşamları hisserdim doktora gitsemmi yarın