Selindikci35 folbiolde gunluk alman gereken dozun 6 kati folik asit var canim.onceki gebeliklerinde down vesaire yasadiysan bunun icin ozellikle.bu ilac veriliyor. Ama cok uzucudur ki ben ilk eczaneden istedigimde direk folbiol vermisti. Sonra dr 4 e bol gunde 1 parca ic dedi. Iceriginde sadece folik asit var, vitamin istersen folic 1, folic trio ya da folio kullanabilirsin dedi. Degistirdim bende