Hasadser Kızlar ben Kasım’da düşük yaptım ve ardından kürtaj ile temizlendim ilk adeti 8 Aralık’ta ikinciyi gecikmeli olarak 20 ocakta oldum yeni bitti ama düzen olmadığı için ovulasyon ne zaman olacak hiç bilmiyorum bunu bilmenin bir yolu varmı bulunduğum yer merkeze şu an uzak ovulasyon testi de alacak durumda deilim başka bir yöntem varmıdır takvimde 3 yada 4 Şubat yazıyor ama ne kadar kesin bilmiyorum
Gizemnur_ Hasadser göğüs hassasiyeti,akıntı,kasıkta batma ya da ağrı ve vücut ısınının artışı. Bende akıntı be huzursuz bacak sendromu gibi bişey yaşıyorum öyle anlıyorum ama adetlerim düzensiz olduğu için mecburen ovulasypn testi kullanıyorum ☺️🫶🏻
Hcygllllll Belirtiler oluyor aslında yumurtlama olduğu gün akıntı çok fazla olur hafif bir kasık ağrısı ve ateş oluyor belki bununla anlayabilirsiniz
Hasadser Gizemnur_ benim adetim yeni bitti ama bugün akıntı var hemen yumurtlama olur mu ki kasik ağrısı olmuyor hiç ama akıntım var acaba olabilir mi hemen