Ne kullanırsan kullan vallahi genetik 😀😀 aktardan badem yağı al sür gitsin en pahalı olanları aldım her gün sürdüm 34 haftada bi uyandım çatır çatır çatlamışım 😢😢😀😀😀😀 bu arada ilk gebeliğimde hiç bişey kullanmadım sıfır çatlak ikincide oldu bu dediğim üstelik bu sefer sürdüm sürekli