meltemmmmm kızlar baybnestler çok hosuma gidiyo ama küçük gibi geldi bana. Kullanıp memnun kalan var mı👶
bulutunannesi33 meltemmmmm bende alcakdm buyuk olsn dedm 160tl dedıler onu alcama 190tl ye besık aldm😂 aldgm besıkde 170e dusmus 😂
bulutunannesi33 meltemmmmm 100tl sattıklarının ıcınjn enı 30-35cm boyuda 70cm cocuk zaten 52-55cm dguyor yastık falan kydun desen 60cm ee bı ıkı ay sonra sgmıcak azck buyuk yaptrsam dedm foyat degısıyo dedıler besık parası ıstedıler 😂
Kamelya meltemmmmm ben instagram orjinal sayfasından aldım baya büyük bişey geldi kalitesinide çok beğendim tipinide ☺ çünkü biz oda yapmadık kendi odamıza beşik alcam babynestede salonda falan gözümün önünde olsun diye aldım beğendim
Berkaytuana meltemmmmm ben kendim yapmayı düşünüyorum masrafı çok olmuyor en azından küçük oldu diye dert etmem çok pahalı tutmayacagi icin 😊
meltemmmmm Kamelya bizimde odamiz olmuycak o yüzden baybnest istedim peki ya hangi internett sayfasi ve kac paraya almıştınız😊
Melek2845 Kamelya Bsra3456 ben 12. Haftada dizlerime kadar kan içinde kalmiştim hastanede yattim. Progestan kullandim 1 hafta kanamam devam etti azalarak bitti suan 33. Haftadayim bebeğim gayet saglikli icini rahat tut alıcak nefesi vardir insallah
Kamelya meltemmmmm babynests canım https://www.instagram.com/p/BZN_FhYjAUx/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1s0uejoeckryo
Kamelya Irmakdkm https://www.instagram.com/p/BZN_FhYjAUx/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1s0uejoeckryo