Kızlar merhaba 29+1 haftalığım dün ani bi sancıyla acile gittim doktorum geldi nst bağlandı doğum sancısı denildi ama açılma kanama filan yoktu erken doğum riskim vardı geçen hafta ciğerleri gelişsin diye iğne yaptılar bugün yine nat girdim yine sancılar var henüz çok küçük bebeğim böyle bir durum yaşayan varmı (tüp bebekle hamile kaldım)