7 kasımda kürtaj oldum 10 gün sonra korunmasız ilişki yaşadım ve 2 adet gördüm ve benimde bat 2 sizinle aynıyım ve inanın önceki gebeliğimde bu kadar yorulmamıştım, herkes hemen hamile kalırsın kim kürtaj olduysa hemen peşine hamile kaldı diye baskı yaptılar bende her ne kadar takmıyorum desemde ister istemez takıyorum.. biraz önce yine test yaptım negatif çıktı bence gecikmeyi beklemek en sağlıklısı 💕