Gizemavcii08 Esenlerde oturan hamile arkadaşlarım tanışalım mı doğum ne zaman kim hamgi hastaneye gidiyor?🤗🤗
Djsjhsfubsd Gizemavcii08 Gizemavcii08 selamlarr bende esenlerde oturuyorum güney hastanesi songül hanıma gidiyorum 37+5 teyim hayırlısıyla az kaldı🥰 siz pekii
Semos_Umtl Gizemavcii08 ben de Esenler’de oturuyorum ama gebeliklerim hep çok riskli olduğu için doktora göre karar vermem gerekiyor. 31 haftalığım Bahçelievler Medicalpark Meral Arısal’a gidiyorum.