Merhabalar kızlar önceligim ikiz gebelik yaşayan anneler 28 haftalıktan beri erken dogum riskim
Vardı ciger geliştiriciler ve asla kalkmamak şartıyla doktorumla beraber zorla 32 haftaya kadar dayandım sonunda 6 cm acılmayla doguma alındım 🥺cok agladım cok sızladım sürekli
Erken dogum riskim var heran dogarlar yaşamazlar diye küvezde cok uzun kalırlar nasıl yüreğim dayanır diye sabahlara kadar aglamalarımı tek ben bilirim ama sonucum okadar güzeli bebeklerim
Okadar sağlıkla dogdu ki 🙏🏻🙏🏻🙏🏻küveze bile alınmadılar direk ertesi güm cıkış yaptık hastaneden doktorumuz 38 haftalık dogan bebeklerle aynı aktiflikte herşeyleri cok güzel dedi yani erken dogum riski olanlar asla korkmayın her erkenn dogan bebek küveze girmiyor sadace güçlü olun bebeklerimiz okadar güçlüler ki Onlaraİnanın cok kötü yazılar okumuştum burda hep kendimi etkiledim ama asla
Öyle degilmiş 32 haftalık dogan ve küveze girmeyen bebeklerde varmış 🥹🙏🏻💕