2,5 aylık hamileyim doktoruma lekelenmem var dediğimde ilaça devam edelim bir tanede iğne yaptırdı yolladı. Hala lekelenmem devam ediyor başına gelen var mı? Nasıl bir yol izlemeliyim? Doktor değişikliği mi yoksa devam mı etmeliyim kafam çok karıştı 🥹