Kadriye_cnck valla ben kızımda yaptırmadım esım aldırcakmısım dedı hayır dedım ne kalp ne baska sey hıcbır problemı yoktu bebegımın ama ben 38. Haftadayken kızımın bas cevresı 32. Haftada kaldı kılosu durdu sezeryana alındım dogdu ettı 7. Gun doktor down sendromuna benzettı kan verdık kızımın 15 gun sonra cıktı evet downdu ama cok sukredıyorum saglık problemı olmadıgı ıcın yoksa hastanelerde cıkamazdık suan 2. Gebeliğim aynı doktora gıdıyorum sordu yaptıracakmısın dıe hayır dedım o benım yavrum ne olursa dedım ense ölçmustu 11+0 da gayet guzel dedı bu rısk tasımıyor anlamında dedı , dedım guzel ama ben test yaptırmıcam bakalım ne gelırse Allahtan evlatlarıma uzun omur versın Allah herşey bı sekılde hal oluyor🩷☺️