MiNeNzl benimde vardı canım hamileliğimin 4.ayında falan çıktı 1 ay alfamed kullandım tansiyon takibi yapıldı,hatta holter takıldı...ilaçı kullandıktan sonra çıktı 36+3 de falan tekrardan hortladı maalesef hastanede bir gün yatışım yapıldı idrar takibi yapıldı protein kaçağım yoktu ama ona rağmen doktorum hemen doğum yapmamı istedi sonra biraz tansiyonym düzelir gibi oldu 37 ye kadar bekledi 37 de suni sancıyla normal doğumu denedim ama olmadı sancıyı hiç hissetmedim açılmam olmadı bebeğimin kalp atışları düştü.. 5 dk da sezeryana aldılar spinal sezeryan oldum 2,700 kg 44 cm bi oğluşum oldu🙏🏻 Gariptir ki ameliyat esnasında tansiyonum 11 falandı gayet normale dönmüştü doktor şaşırdı kızım dedi seni yüksek tansiyondan erkenden doğurtuyoruz bu tansiyon ne şimdi😬😁 Yarın 9 aylık oluyor çok şükür kuvezde falanda kalmadı 🤗 sağlıkla kucağına al bebişini inşallah canım🙏🏻🙏🏻