Ayseayaz Kızlar 16+2 cinsitetimiz bugun belli oldu bir tane oğlum var. Bi tane daha oğlusun olucakmis 🙏 Rabbim sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin. Simdi oğluşuma isim arıyoruz neler olabilir sizce ?
Oziss Ayseayaz yaaa ne güzel allah sag salim kucağınıza almayı nasip etsin 🙂 isim olarak Çınar ismini begeniyorum fikir olsun 🙂 peki belirtiler neydi biraz bahseder misiniz ? 🙂
Ayseayaz Benvebebgim özellikle sordum canim yüzde yüz dedi hatta pipisini toplarını gösterdi 😊 degismez herhalde 😀
Selinnusta [bilinmeyen] aynısı benimde başıma geldi daha randevumuza 2 hafta var herkes erkek diye biliyor değişirse nolacak bilmem😩
Selinnusta [bilinmeyen] 12 haftalıkken bir çıkıntı var ama yanıltır dedi 16 haftalıkken erkek ama herkese demeyin dedi ama içimde hep değişecek hissi var herkes duydu erkek oldugunu değişirse nolur bilmem birsürü şey aldım😁