Kizaniminanasiyiim bence böyle bişeyi buraya sormayın doktorunuzla görüşün bir an önce , ben günlerce sancı çektiğim halde burda doğum sancısı çok abartıldığı için hafife alıp doktora gitmeyi erteledim ancak sonuç erken doğumla sonuçlandı. Ve durumunuzun uygunluğuna göre doğum şekline doktor karar veriyo