Kızlar kansızlığım var 9a düştü en son doktorum ferrosanolu günde 2 ye çıkardı birde damardan kan ilacı taktı o günden sonra kaşıntım başladı alerji oldum dermotoloğa gittim alerji ilacı verdi yine kaşıntım geçti fakat kansız olduğum için ilacımı değiştirdi doktor yine kaşınmaya başladım demir ilacından ya ben ne yapmalıyım böyle bişey yaşayan var mı lütfen cevap verin🥹