nesrinlale Gebelikte çiğ köfte yemek zararlı mı arkadaşlar? Ben her hafta tüketiyorum 🥹 inşallah zararlı değildir
Sermec27 nesrinlale ben normalde başlarda yemiştim biraz ama hazır çiğköfteler bakteri üretebiliyor diye duymuştum bazen canım istiyor ama yememeye çalışıyorum
Powergirls nesrinlale canim çok cekiyodu zaratli diye sürekli erteledim en sonunda dayanamadim azicik yedim daha da canim çekmedi 😄
Nur7536 nesrinlale doğuma kadar sıgara içiyor millet haftada 1 yemeyle hiç birşey olmaz etsiz olduğu sürece
Zeydinannesi Ben hamileliğimin başından beri çok yiyorum her gün yesem bkmam canm çok istiyor,ilk gebeligimde yememistim zararlı demişlerdi ama smdi pek takılmıyorum arada yiyorum ne bileyim 🤔
Suhiss nesrinlale ben cigkofteden zehirlenmistim 1.trimesterde :( tazeliginden temizliginden emin degilseniz uzak durun
KediAnnesi321 Bulgurdan kendim yapıyorum ben çok da güzel oluyo baharatları falan satılıyor zaten. Bi kere de hazır çiğköfte paketlerinden denemiştim sadece suyla karıştırıyosun yoğuruyosun o daha pratik onun da içinde sadece baharat bulgur var zaten ben sadece salça su ekledim
Evhamlikurabiyeanne Komageneden yedim 2 kere icine de toksoplazma riskine karsi belki iyi yikanmamıstır diye yesillik koydurmadım ama kendimiz yapip yesek da iyi tabii hazılarin icinde cin tuzu var hamile olmasak dahi yememek lazımmış bagımlilik yapıyormus
Prenses_annesi59 Yemeyin zararlı bilmem ne diyen arkadaşlar bu devirde yediğimiz ney yararlıki bu kadar sıkıp kasıp hamileliği kendinize zulüm etmeye ne gerek var 4 yaşında 1 kızmm var ve herşeyi yedim çok şükür sağlığı sıhhati yerinde yine hamileyim ve yine aynı şekilde beslenmem
gizem-cbn nesrinlale bende başlarda baya yedim hele ki bulandoğım zamanlar aç kalıyodum onu yiyodum onu da kusuyodum falan baya bi yedim ama sonra sıkıldım zaten 🤣