Fer4h hanımefendi gayette her şeye karşısınız, profilinizi de inceledim aşı, yükleme ve folik asitle alakalı postlara körüne karşıtlık yapan sizsiniz. Otizm yaptığına dair yorumlarınız da mevcut. Zaten sağlık problemi olana doktoru kendisi de önermiyor ve yapmıyorlar. Kim burada diretti kalp hastasına hayır yapacaksın diye. Yapmayın allah aşkına savunmaya çalışırken kendinizi dibe batırmaktan başka bir şey yapmıyorsunuz şuan. Gayette karşıtsınız herşeye yok sentetik yok otizm yapıyor yok şöyle yok böyle yazmışsınız zaten görebiliyoruz yani profilinizi. Evet karşıtım demek bu kadar zor olmamalı.