Esrakml Kızlar ilk gebeligimde tetenoz aşısı olmuştum ikincisinde de gerek duyuyolar mi yaptırmak gerekiyor mu yoksa ilk vurulanin etkisi var mıdır kontorolumu daha var doktora da soramadım
esraeses Esrakml ben ilk bebeğim de 2 doz olmuştum ve 5 sene için de hamilelik olursa tekrar tetenoz aşısı yaptırmaya gerek yok demişlerdi.
Tugcerasim Esrakml hamileliğin üzerinden 3 yıl gecmediyse tek doz geçtiyse iki doz oluyor 1. Gebelikte 2 doz ikinci gebelikte 1 doz 3 gebelikte 2 doz oldum 5 aşı var eğer tamamlanırsa hiç gerek yoktu ama doğumdan sonra yaptırmadım